CMS (CALULUS MATERIAL-MANAGEMENT SYSTEM) ÜGYVITELI RENDSZER

1. A CMS általános ismertetése

Cégünk egyedi igények szerint testreszabható ügyviteli megoldást kínál kis- és középvállalatok számára, mely előnyösebb „dobozos” versenytársainál, abszolút versenyképes a KKV szektor vállalkozásai számára készült szoftverek körében, hiszen a felhasználó vállalat igényei, specifikussága szerint alakítható, fejleszthető (pl. vállalat-specifikus kimutatások, statisztikák ágyazhatók be a rendszerbe).

Rendszerünk rugalmasságát az is bizonyítja, hogy más rendszerekhez hozzáilleszthető.

A CMS ügyviteli szoftver támogatja egy kisvállalat főbb ügyviteli folyamatait. Nemcsak a szervezeti pénzügyi folyamatok lebonyolítását teszi lehetővé, hanem a könyvelésen, a számlázáson és a banki műveleteken túl más vállalati folyamatokat is támogat. Végigköveti a raktározás egész folyamatát, kezeli a szállítói megrendeléseket, lehetővé teszi a szervezet törzsadatainak (cégadatok, munkatársak, vevők, szállítók, raktár, cikkek, stb.) nyilván- és karbantartását, támogatja a gyártási folyamatokat.

CMS rendszer főbb funkciói:

  • Törzsadatok nyilvántartása
  • Adat importálás más rendszerekből (pl. termelésirányítási rendszerből)
  • Raktárkészlet nyilvántartás
  • Gyártási folyamatok követése
  • Vevők igényeinek kielégítése
  • Szállítói megrendelések kezelése
  • Pénzügyi alrendszer
  • Statisztikák készítése
  • CRM, vállalti ügyfélkezelés

 

2. A CMS használata anyag-, raktárkészlet nyilvántartásra

A CMS segítségével minden időpillanatban nyomon követhetők a raktáron lévő, a szükséges és a megrendelt cikkek. További előnye a programnak, hogy automatikusan kiszámolja és egyúttal javaslatot is tesz a megrendelendő mennyiségre a minimális készlet, a megrendelt és a raktáron lévő mennyiségek figyelembe vételével.

E rendszerfunkció részét képezi például a raktárba történő bevételezés, illetve kiadás, valamint a készlet, a selejtnyilvántartás, a csomagtervezés, a termék kiadás engedélyezése.

A bővebb információt tartalmazó brossúra megtekintéséhez kattintson ide.

A raktárkészlet nyilvántartást bemutató prezentáció megtekintéséhez kattintson ide.

 

3. A CMS használata gyártástámogatásra

A CMS gyártástámogató funkciója lehetővé teszi a gyártást megelőző felmérések készítését, a gyártás előkészítését, a gyártás követését, az akadályoztatás és a reklamáció nyilvántartását, a teljesítmény kimutatását.

A gyártás előkészítés támogatás következtében más termelésirányítási, illetve tervező rendszerhez is hozzáilleszthető megoldást szolgáltat a kis- és középvállalatok számára.

A bővebb információt tartalmazó brossúra megtekintéséhez kattintson ide.

A gyártástámogatást bemutató prezentáció megtekintéséhez kattintson ide

 

4. A CMS használata pénzügyi nyilvántartásra

A CMS rendszerben megjelennek a hazai specialitások. A pénzügyi alrendszert egy könyvvizsgáló cég vezetőjének közreműködésével fejlesztették, így az teljes mértékben megfelel a mai számviteli szabályoknak.

A pénzügyi alrendszer lehetővé teszi a Kimenő számlák elkészítését, a Bejövő és a Kimenő számlák nyilvántartását, a számlák párosítását (banki és pénztári teljesítést), a Pénztár kezelését, Rendszeres lekérdezések futtatását, a Bevételek és a Kiadások statisztikáinak elkészítését, pénzügyi tervezést.

A bővebb információt tartalmazó brossúra megtekintéséhez kattintson ide.